Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Anette la Fleur - 22 oktober 2009 20:17

Hej!!

Idag har Mejdej kooperativet haft en utbildning i första hjälpen för barn. Kursen var i Tyringe

på kurhotellet. Det var så trevligt, alla människor är så trevliga i detta kooperativet.

Det är så skönt att man kan prata med högsta chefen som en vän.

Det kan man i detta kooperativet. Det kändes skönt när man fick en kram av chefen

idag, det värmde,

Jag tycker så mycket om min brukare med familj också.


Jag vet vad jag pratar om för jag har varit med i andra företag tidigare


Andra företag, jag nämner inga namn, då ska man hålla på att fjäska för chefen för att få högre lön

än sina kolleger. Jag har varit med om också att en kollega haft sex med arbetsledaren för att

få bättre på jobbet. jaja så är det TYVÄRR!!


På lördag kväll ska jag vara barnvakt till mitt lilla barnbarn, det har jag lovat föräldrarna. Får hoppas det går bra

:-) De ska gå ut för att fira mammans 20 års dag, sen på söndag åker jag ill Höör för att träffa min älskade sambo eller särbo eller vad man säger. Vi får väl se om han vill gifta sig en dag.


Nu är det bra för denna gång. KRAM alla mina vänner




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards