Alla inlägg under september 2009

Av Anette la Fleur - 29 september 2009 21:25

Idag har nästan halva veckan gott. Jag förstår inte riktigt, tiden flyger bara iväg.

Idag ringde en vän till mig, som ville jag skulle komma hem till henne på en kopp kaffe.

Tänk vad  trevligt det är med goa vänner. Vi hade en jätte mysig stund.

Ibland känner man sig ensam, men då är detta speciellt uppskattat.


Ewa och jag vi träffades när vi gick på komvux för ca 15 år sen, sen dess har vi behållt kontakten.

Det kan ibland gå nån månad innan vi träffas, men sen är det som att det var igår, vi börjar där vi slutade sist.

Härligt med goa vänner. De växer inte på träd.

Man ska vara rädd om de få vänner man har.

Av Anette la Fleur - 27 september 2009 14:14

Jaha, vad ska man göra en sån här dag, jag undrar om man inte ska gå i ide.

Jag och min sambo har precis kommit hem från affären. Det blir kyckling och sallad ikväll.

Jag har precis satt honom på att baka bröd. Det är han duktig på.

Det blir väl tv-tittande ikväll. Kanske ensam mamma söker.

Vi får se vad det blir av denna eftermiddag och kväll.




Av Anette la Fleur - 27 september 2009 09:03

Jaha så sitter man här framför datorn, och tittar ut på löven som blir gula och börjar falla.

Trist att hösten är här!! Vi får väl se vad som händer idag.

Vi har så mycket att göra här i huset, men ibland ids man inte.

Vi har iallafall köpt en s.k lövblåsare. Jag minns förra hösten när vi fick kratta ihop alla löv.

Vi har sådana stora ek träd i vår trädgård, så det blir mycket löv.

Nej nu börjar jag bli hungrig så man får väl göra lite frukost och sätta på lite kaffe.

Jag återkommer kanske senare idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards