Direktlänk till inlägg 22 november 2009

söndag

Av Anette la Fleur - 22 november 2009 16:11

Idag är det en riktig slappedag. Har tittat på lite repriser i eftermiddag,

Det har ju regnat hela dagen. Vi är nu i Höör. Jag hör mannen i köket skramla med porslinet, kanske han lagar middag. hmm.. det gör han säkert. Han är duktig på det. Igår lagade jag middag, en romantisk sådan. Fylld lövbiff med ost, potatismos till det, det var uppskattat.


Till efterrätt blev det, päron med citronsaft, mandeltäcke, in i ugnen 15-20 minuter. Det var smarrigt,


Jag ska nångång försöka mig på att lägga in bilder. Får väl ha nån som kan visa mig, det är säkert inte svårt, men om man kan det så är allt lätt..


Ja nu är det snart jul, jag ska ha lite semester i jul, det ska bli skönt, nu har vi en timvikarie som kan och vill jobba de dagar hon inte går i skolan, så då

kan man med gott samvete ta semester. Käre tid, jag kom att tänka på vad mycket man måste hinna med till jul, jag ska ha semester på torsdag för då ska

jag och min bästa väninna till Malmö eller Lund och julshoppa.


Ska bli mycket trevligt.

 
 
madde

madde

26 november 2009 23:27

Du hade kunnat ta semester ändå Anette med gott samvete!=)

Tror du får komma hem och laga middag till mig ngn dag förresten haha låter ju gott det hära :P

Hoppas du hittade mkt på julshoppingen!

http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette la Fleur - 15 juni 2014 15:35

Tänk idag skulle du fyllt 80 år min kära mor. Du rycktes ifrån oss alldeles för tidigt, 46 år gammal tog cancern ditt liv. Din äldsta dotter hade precis gift sig, din mellersta dotter ( Jag )gick i giftastankar och din yngsta dotter var "bara" 16...

Av Anette la Fleur - 13 maj 2011 15:28

Vad tror ni om Erik Saades chanser imorgon,lördag?? Tror ni han får bra placering? Skriv gärna en kommentar. :-)   ...

Av Anette la Fleur - 13 maj 2011 12:27

Idag har varit en lugn skön dag än så länge. Jag ska snart iväg på jobb 16.30-09. På söndag ska vi fira min älskade dotter som fyller år. Imorgon direkt efter jobbet bär det av till Höör där min älskade man väntar. Det blir väl en del trädgårdsarbete...

Av Anette la Fleur - 12 maj 2011 06:26

Hej på er. :-)   Nu sitter jag här på morgonen och äter frukost, samtidigt försöka blogga lite. Igår var jag hos sjukgymnasten, jag har känt av i ryggen en längre tid. Det är egentligen inte så konstigt eftersom jag jobbat många år inom personl...

Av Anette la Fleur - 4 maj 2011 07:44

Äntligen   Äntligen har jag kommit till skott igen, efter år av "vila" från bloggvärlden. Jag ska försöka att göra mitt bästa med att blogga lite om vad som händer i mitt liv. Sen ni hörde från mig sist så har min son flyttat till egen lägenh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards