Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Anette la Fleur - 21 oktober 2009 11:52

Hallo

Nu var det ett tag sen jag skrev. Nu är här tyst och lugnt. Isabella på dagis och föräldrarna i skolan.

Om ca 2 veckor så flyttar de. Det kommer att bli tomt efter dem, man liksom vänjer sig vid

att ha dem här. Speciellt när jag slutar kl. 21 så är här någon man kan prata med när man kommer hem.

Inte om jobbet, det får jag inte för jag har tystnadsplikt, men om hur de har haft det tex. De är så snälla och goa.

I början var det lite jobbigt det kan jag erkänna, men inget fel på dem det tar kanske lite tid att vänja sig vid att ha någon boende här. Fast det gäller min egen son med familj.


Jag söker en tvåa här i stan, helst så centralt och billigt som möjligt. Denna trean är för stor för mig, eftersom vi har huset i Höör också. När min älskade sambo är fri så är vi ju alltid där. Jag har fått ett bra jobb här i stan,så flytta för gott till huset det kommer inte på fråga. Jag har ju mina barn + barnbarn här också. En lägenhet på 2 rum och kök centralt, maxhyra 4000. Är det nån som vet något så bara hör av er.


Alltid roligt om ni skriver kommentarer eller gästboks inlägg också :-)

Nu sitter jag med alldeles blött hår så nu måste jag föna det torrt ska börja jobba kl. 16 sen.

Ha det gott alla

Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards