Alla inlägg under maj 2011

Av Anette la Fleur - 13 maj 2011 15:28

Vad tror ni om Erik Saades chanser imorgon,lördag??

Tror ni han får bra placering?

Skriv gärna en kommentar. :-)


Av Anette la Fleur - 13 maj 2011 12:27

Idag har varit en lugn skön dag än så länge. Jag ska snart iväg på jobb 16.30-09 På söndag ska vi fira min älskade dotter som fyller år. Imorgon direkt efter jobbet bär det av till Höör där min älskade man väntar. Det blir väl en del trädgårdsarbete kan jag tänka mig, På kvällen blir det iallafall melodifestivalen, så får vi se om Eric Saade får bra placering.

Vi får hålla tummarna. Man fårt väl hålla lite lätt i ena tummen för Danmark, min man är ju dansk.:-) bara för husfridens skull hihihi....

Hoppas ni alla får en bra helg.

Kram

Av Anette la Fleur - 12 maj 2011 06:26

Hej på er. :-)


Nu sitter jag här på morgonen och äter frukost, samtidigt försöka blogga lite.

Igår var jag hos sjukgymnasten, jag har känt av i ryggen en längre tid. Det är egentligen inte så konstigt eftersom jag jobbat många år inom personlig ass. ja ja hur som helst så kände hon och klämde och jag hade mer ont när jag gick därifrån. Det blev iallafall bestämt att jag skulle börja med sjukgymnastik 2 ggr. i veckan. Sjukgymnasten skulle sätta ihop ett träningsprogram som passar min rygg. Hon sa jag var överbelastad i muskulatuten. Det ska bli skönt att ha sjukgymn. så  får vi se vad det leder till.


Det var en härlig dag igår jag hade bestämt med min väninna, Camila att vi skulle träffas och äta något på stan. Jag köpte också varsin klänning till mina två barnbarn.

Jag skulle vilja köpa likadana klänningar till dem, men det verkar vara svårt eftersom de är 7 mån och tre år. ja ja det kommer väl en dag som man kan göra det. :-)


Just nu har jag inte mer att skriva, ska snart iväg till jobbet. Jobbar idag 8.30-17


Hej så länge.

Av Anette la Fleur - 4 maj 2011 07:44

Äntligen


Äntligen har jag kommit till skott igen, efter år av "vila" från bloggvärlden.

Jag ska försöka att göra mitt bästa med att blogga lite om vad som händer i mitt liv.

Sen ni hörde från mig sist så har min son flyttat till egen lägenhet. Jätteskoj för honom. Jag har fått nytt tillfälligt jobb, ett graviditetsvikariat. Jag trivs mycket bra. :-).


Från det ena till det andra så tänkte jag att jag ska ut på balkongen och vårstäda där. Jag undrar om vi är fel i almanackan för det var så kallt där ute. Brrr...

Det hade frusit på bordet och stolarna. JAG VILL HA VÅR OCH SOMMAR  NU....


Jag tänker skriva lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna här i bloggen, men jag kommer inte att sätta in foto mm. Det kommer bara att vara text här. Är ni intresserade av att läsa så är det skoj. Ibland har man inte så mycket att berätta, ibland har man kanske mer.


Sau var det för denna gången, släng gärna in en kommentar om ni vill.

Ha de gott så hörs vi.

Kram Nettan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards