Direktlänk till inlägg 5 november 2009

hej alla mina vänner

Av Anette la Fleur - 5 november 2009 22:53

Nu var det mycket länge sen jag bloggade, men jag har ingen fantasi. Jag är såå dålig på att blogga.

Nu sitter jag här alldeles för tyst i lägenheten. I tisdags var jag hos David och Emelie i deras nya lägenhet.

Det är så mysigt att hälsa på sina barn när de flyttat hemifrån. Man älskar dem, man skulle kunna göra vad som helst för dem. Det är roligt när de kommer hem också och hälsar på. sau e det..  Jag får väl lära mig att sätta in lite foto här

på bloggen också.


Jag ska försöka att skriva lite oftare, men det händer inte så mycket, ja nu har jag skrivit några rader iallafall.

Så får jag återkomma senare.

Haj då

 
 
madde

madde

6 november 2009 02:04

jag började undra om du glömt ditt lösenord till bloggen hahaha

http://mommy.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette la Fleur - 15 juni 2014 15:35

Tänk idag skulle du fyllt 80 år min kära mor. Du rycktes ifrån oss alldeles för tidigt, 46 år gammal tog cancern ditt liv. Din äldsta dotter hade precis gift sig, din mellersta dotter ( Jag )gick i giftastankar och din yngsta dotter var "bara" 16...

Av Anette la Fleur - 13 maj 2011 15:28

Vad tror ni om Erik Saades chanser imorgon,lördag?? Tror ni han får bra placering? Skriv gärna en kommentar. :-)   ...

Av Anette la Fleur - 13 maj 2011 12:27

Idag har varit en lugn skön dag än så länge. Jag ska snart iväg på jobb 16.30-09. På söndag ska vi fira min älskade dotter som fyller år. Imorgon direkt efter jobbet bär det av till Höör där min älskade man väntar. Det blir väl en del trädgårdsarbete...

Av Anette la Fleur - 12 maj 2011 06:26

Hej på er. :-)   Nu sitter jag här på morgonen och äter frukost, samtidigt försöka blogga lite. Igår var jag hos sjukgymnasten, jag har känt av i ryggen en längre tid. Det är egentligen inte så konstigt eftersom jag jobbat många år inom personl...

Av Anette la Fleur - 4 maj 2011 07:44

Äntligen   Äntligen har jag kommit till skott igen, efter år av "vila" från bloggvärlden. Jag ska försöka att göra mitt bästa med att blogga lite om vad som händer i mitt liv. Sen ni hörde från mig sist så har min son flyttat till egen lägenh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards