Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Anette la Fleur - 13 oktober 2009 17:04

Hej

Har inte kunnat blogga på länge. Det går inte att använda datorn vi hade i stugan mer.

Jag kom hem till mitt andra hem i fredags eftermiddag. Då fick jag reda på att vi inte har någon dator i helgen.

OK, hur ska man klara sig utan facebook? det gick men det var svårt.


I lördags var vi på fest i Köpenhamn, Jureks jobbarkompis firade sin 50 års dag. Problemet var

bara att på kvällen var det fotbollskamp mellan Danmark och Sverige. Vi var i en fotbollsklubbsstuga. Med en stor TVbilds skärm

Jag som den enda svensk. Man

blev lite "mobbad" Det var nån som sa till mig, jaha, vem håller du på?  Sverige såklart.


 Denna enda fotbollsmatch som jag verkligen ville se. Jag ville verkligen visa danskarna

att Sverige skulle stå som segrare. Ja ja så kan det gå. "Vi är röde vi är vite vi står samme sid vid side."


Festen var trevlig, mycket god mat, dricka, tårta. På natten bodde vi hos Jureks dotter Anja Nu är man hemma igen och kan skriva blogg, läsa bloggar. Jag tycker speciellt om att läsa min brukares blogg..

Jag ska försöka blogga lite oftare.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards