Alla inlägg den 17 november 2009

Av Anette la Fleur - 17 november 2009 20:26

Nu är det  väl dags att försöka skriva nåt igen. Jag och min älskade sambo har tagit det lugnt

hela helgen. Det har varit härligt..Idag kom jag med tåget 7.37 till K-stad.

Jag hämtade mattan som vi har i vardagsrummet, tog den på pakethållaren på cykeln och

gick till Näsby, jag hade beställt grovtvättstugan, det behövs ibland. Medan mattan

tvättades så var jag och åt frukost hos David och Emelie, det är alltid

skoj att gå hem till sina barn. Det var skoj att träffa sitt lilla barnbarn, tänk att man är farmor.

Farmor låter så gammalt, men jag börjar vänja mig nu. :-).


Fick ett brev idag från Lunds tingsrätt,  att det aldrig blir färdigt, man blir påmind varenda

dag om det sorgliga som hänt vår familj. det är ändå ett och ett halvt år  som min käre

far gick bort. Jag vill försöka glömma och gå vidare, inte glömma min käre pappa, men allt annat

runt omkring detta. Jag hoppas det ordnar sig till slut.

Det finns en del elaka människor, så är det bara..


Idag har jag iallafall varit ledig, det är skönt en och annan gång att ta det  lite lugnt. Jag sitter här och tittar ner

på min matta som jag har tvättat idag, den ser väldigt ren ut. Den var alldeles svart innan, nu ser man hur den verkligen ska se ut. :-).


Just nu har jag inte mer att skriva om, jag ska försöka att snart skriva igen. :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Anettes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards